Je jí jen 25 let, ale už je vedena jako jedna z nejpopulárnějších influencerek pod 30 let (Forbes). Je nejsledovanější fitneskou s perfektními křivkami, workout videi se sledovaností přes 200 mil., dvěma knihami, vlastní appkou na kontě a bohatstvím odhadovaným na 4 mil. dolarů. Seznamte se s atraktivní senzací sociálních médií Pamelou Reif.
Příliš mnoho superlativů na tak mladou ženu? Za celým jejím úspěchem přitom stojí jen odhodlání: přestat naplňovat očekávání společnosti a věnovat se své největší vášni. Tou se v jejích 16 letech stal vizuálem posedlý Instagram.
Kdo je Pamela Reif?
Na úvod rychlý přehled:
Jméno: Pamela Reif
Národnost: německá
Věk: 25 let (narozena 9. července 1996)
Výška/váha: 165 cm/ 50 kg
Místo pobytu: Karlsruhe
Povolání: influencerka, ambasadorka mezinárodních fitness a módních značek, podnikatelka, YouTuberka, modelka, fitneska, autorka dvou knih, má vlastní appku PAM a značku Naturally Pam
Knihy, které napsala: Strong & Beautiful, You Deserve This
Mezinárodní giganti – značky, se kterými spolupracuje: Puma, Calzedonia, GHD, Warner Music Germany, The Rainforest Company, NA-KD
Insta účty: @pamela_rf (8,3 mil. odběratelů), @pamgoesnuts (932-tis. odběratelů)
YouTube kanál: Pamela Reif (8,31 mil. odběratelů)
Podcasty: Schaumermal
Odhadované bohatství: 4 miliony. dolarů (3,6 mil.. eur)
Vztah: momentálně žádný, ale soukromí si příliš chrání, takže – kdo ví?
Vychovávala ji máma, její velký vzor
Psal se rok 2012, kdy si Pamela Reif, sympatická atraktivní Němka zakládala svůj instagramový účet – bylo to jen dva roky po vzniku Instagramu. Chodila na střední školu v rodném městečku Karlsruhe (gymnázium Heisenberg) na jihozápadě Německa, kde se 9. července 1996 narodila. Přestože není městečko populární destinací turistů, přesto zde naleznete módní butik Reif B. Fashion & Shoes. Patří jí.
Od začátku Pamelu rodiče podporovali v jejích rozhodnutích. Vychovávala ji máma Manuela se starším bratrem Dennisem, se kterými má dosud velmi blízké a vřelé vztahy. Dennis se sestrou dokonce spolupracuje: natáčí videa, fotografuje, společně nahrávají v Německu populární podcasty Schaumermal (od r. 2020). Máma je pro Pamelu velkým vzorem a v době cestování ji doprovází.
Studium nebo Instagram?
Když Pamela vzpomíná na své školní časy, směje se, prý jsou docela nudné. Učila se na samé jednotky, měla výborné vztahy s učiteli, odmaturovala na perfektní, dokonce s výsledky mezi nejúspěšnějšími. Proto se od ní hodně očekávalo. Rodiče, učitelé i přátelé radili, aby studovala medicínu, právo nebo inženýrství.
„Určitě jsem chtěla pokračovat ve studiích, vždyť jsem v tom byla dobrá. Uvažovala jsem o studiu medicíny, ale… krev není něco, co bych chtěla vidět každý den. Tak jsem si udělala testy, které mi napovídaly, že mé schopnosti se z 80% týkají matematiky a 10% ekonomiky. Dalších 10% bylo „jiné“. Tak jsem si podala přihlášku ke škole Business Administration. Tehdy mě napadl výrok Marka Twaina. Říkal, že pokud si najdete práci, ze které se budete těšit, nebude dne, kdy byste pracovali. A přestože jsem byla dobrá v matematice, nepřinášela mi pocit štěstí. Ten mi přinášel Instagram, který jsem si založila jako 16letá,“ vysvětlovala na TedX Talks konferenci o vlivu influencerů.
První fotky? Selfie s jídlem a před zrcadlem
Od prvního dne svého účtu na Instagramu se těšila. Zveřejňovala většinou selfie při jídle, před zrcadlem, z krajin. A protože ikonu „soukromé“ ignorovala, během dvou let si vybudovala základnu s téměř 500 tisíci odběrateli. „Nikdo to ale tehdy nepovažoval za důležité. Nikdo neměl vizi, co se dá s 500 tisíci uživateli dělat. Ani já. Jen jsem prostě milovala zveřejňovat fotografie svého života, módních nápadů, tajemství krásy, fitness a ráda jsem o tom všem komunikovala. Instagram byl vždy mé hobby, jen ze začátku okrajové.“
Nik netušil, co znamená být influencerem
Rozhodla se „dát si pauzu“ od školy a přemýšlet, co chce v životě dělat. Koketovala s modelingem i tancem. Zatím dostala jako osmnáctiletá první komerční zakázku: od australské firmy na výrobu čaje – a vydělala prvních 50 dolarů. K ilustraci faktu, že si v této době ještě pořádně nikdo neuvědomoval sílu influencerů, stojí za zmínku situace, která nastala při spolupráci Pamely s německou společností Kapten & Son – server totiž padl pár minut poté, co zreklamovala jejich značku.
Rostoucí popularity Pamely Reif na Instagramu si začaly všímat také velké mezinárodní značky a módní společnosti. „Instagram se stal šancí na vybudování kariéry. Je přece o vizuálně atraktivních, krásných obrázcích… Uvědomila jsem si, že svou vášeň můžu přeměnit na byznys.
https://novinkyvbydleni.cz/nahradte-klasicky-beton-ke-zhotoveni-podlah-lehkym-keramickym-betonem-liapor-mix/
https://exkluzivni-bydleni.cz/jake-typy-rimskych-rolet-existuji-cim-se-vyznacuji-a-kam-jsou-vhodne/
https://kbydleni.cz/12-unikatnich-triku-designeru-pro-vytvoreni-krasnejsiho-domova/